Gyakran ismételt kérdések
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 3-5 munkanap. Ha nem látsz pontos dátumot, a beérkezési idő általában 2-4 hét. Az Előrendelhető termékek megrendelését követően 3 munkanapon belül e-mailben tájékoztatunk a kiszállítás várható dátumáról.
Mit jelent az „Előrendelhető” státusz?
A termék jelenleg nem áll rendelkezésre a központi raktárunkban, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető, tehát megrendelésed nyugodtan leadhatod a webáruházban, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, úgy annak az érkezését megvárjuk, és egyben küldjük ki a csomagod, amint beérkezik a hiányzó termék. A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható. A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.
Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős az árucikkekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
A rendelésedet az MPL vagy a DPD futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
Miért nem tudom leadni a rendelést?
Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz. Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.